Haal ook nu het maximale uit je merk

Voor iedereen is dit een bijzondere tijd en met z’n allen kijken we hoe we de boel draaiende kunnen houden. Wij hebben het geluk dat we veel vanuit huis kunnen doen. Voor jou is dit misschien anders. Een ding is zeker, je had je deze periode heel anders voorgesteld. Je projecten liggen stil, je bent klanten op de hoogte aan het brengen over hoe nu verder en je bent spontaan een flexwerker geworden (met wellicht een aantal koters om je heen). Alles om je bedrijf draaiende te houden.

Onze Frissekommers werken hard om het maximale uit jouw merk te halen en ook in deze moeilijke tijd zijn wij er voor je. Heb je een communicatievraag, loop je ergens tegenaan, heb je een idee maar weet je niet hoe… we helpen je graag. 

Wat kan ik nu doen om toch zichtbaar te blijven? Nou, heel veel! We geven je een aantal ideeën:

  1. Zorg dat iedereen op de hoogte is van de ontwikkelingen en maatregelen bij jouw bedrijf.
    Stuur een nieuwsbrief de deur uit waarin je dit toelicht en houd je social media up-to-date voor je klanten en volgers. Heb je een groot bedrijf? Dan is interne communicatie ook belangrijk. Maak bijvoorbeeld instructieposters over hoe jullie intern met elkaar omgaan om verdere verspreiding tegen te gaan. Wij zorgen ervoor dat een social media template of andere communicatie uiting volledig past bij jouw merk.

  2. Animatie
    Wil je het op een andere manier aanpakken? Animaties zijn het middel om ingewikkelde vraagstukken, maatregelen of aangepaste processen goed in kaart te brengen. Wil je hier meer over weten? Bekijk dan onze pagina Animatie laten maken.

  3. Video
    Video is ook een middel wat je kunt inzetten om de getroffen maatregelen binnen jouw organisatie kenbaar te maken aan je medewerkers en klanten. Wat voor gevolgen heeft dit voor hen? Een video komt persoonlijker over wat erg prettig kan zijn nu veel mensen in onzekerheid leven. Kun je je dienst niet meer fysiek aanbieden? Neem het op en bied je dienst online aan. Een sport- of yogales kunnen mensen ook goed vanuit huis doen, net als bijles en colleges. Is dit bij jouw vakgebied lastig? Biedt dan video’s aan waarin je tips geeft die interessant zijn voor je klanten. Weet je niet zo goed hoe? Wij ontwikkelen regelmatig video’s voor onze klanten en denken graag met je mee.

  4. Fris je website op
    Nu je wat extra tijd hebt, is dit hét moment om je website op te frissen. Kijk kritisch of je website nog bij je merk past, werk aan je vindbaarheid en schrijf webteksten. Telefonisch kunnen we altijd met je meekijken wanneer je ergens tegenaan loopt of een aanpassing hebt.

  5. Ga aan de slag met je Social media
    Maak van de gelegenheid gebruik en plan alvast je social media in. Je kunt hierbij gebruik maken van een contentkalender. Zo blijf je nu en in de toekomst zichtbaar bij je doelgroep. Wij denken graag met je mee hoe je dit kunt inrichten of helpen je bij het ontwikkelen van een social media strategie. Pak het jaarplan erbij, schrijf je (merk)dromen op papier en ga aan de slag met je strategie. Wie ben je als merk en waar wil je naartoe? Wij helpen klanten hun eigenaardigheden te bepalen en hun dromen waar te maken. Nieuwsgierig? Bekijk onze cases.

  6. Laat je hersens kraken
    Gebruik deze tijd waarin we noodgedwongen stil staan om nu eindelijk die nieuwe dienst uit te werken of laat je hersens kraken over hoe je het straks aan je klanten wilt verkopen. Wij denken graag met je mee, met gepaste afstand ;-).

Kortom, kansen liggen voor het oprapen. Bel, mail of stuur ons een appje. Wij zitten voor je klaar met opgestroopte mouwen.

Snel contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Super snel contact

We snappen dat een complexe vraag soms lastig te verwoorden is via een formulier, daarom staan we je graag ook telefonisch te woord.

Je kunt ons bereiken op onderstaand telefoonnummer:

0595 252 103

Onze klanten